شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

ممنوع


پرم از حرفهایی ممنوع

حجم وسیعی از نگفتنی هایی مرا در بر گرفته که از تک تک مخلوقات عالم آیینه ای جلوی چشمانم می سازد که تصویری از خودم را بارها و بارها به خودم نشان می دهد عکسی از من که بی رحمانه تا ابدیت تکثیر شده است

بارها انعکاس خودم را در میان خنده ها و گریه ها و دوست داشتن ها و دوست داشته شدن ها به تماشا نشسته ام که در آن از من تصویر زنی پیداست  که در حالی که دستهایش از پشت به میله های تقدیر زنجیر شده متظاهرانه لبخند می زند



می دونم  آهنگهای "فتانه"به نظر خیلیها شعرای قشنگی نیستن هم بیکلاسن هم اکثرن چرت و پرت منم موافقم ولی واقیتش اینه که من بعضی از آهنگهاشو خیلیییی دوست دارم خب خوشم میااااااااااد!!!!!

مثل آهنگی که داره پحش میشه .می خوام

تقدیمش کنم به عادل عزیزم که با تمام سختیهام کم نیاورد و همچنان پشتم ایستاد و ایستاده

و این تقدیم یه مناسبت 5ا ومین سالگرد دوستی و عشق پایدارمونه

عادل عشق من با من بمون و بگذار

سالیان سال در کنارت بهترین عاشقانه ها رو تجربه کنم..


بی نهااااااااااایت تشکر از بابک عزیز که زحمت تنظیم آهنگ و روی وبلاگ کشیدن مثل هزار هزار زحمتی که همیشه براش دارم