شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

رویای چای داغ



تو یک خاطره ای ، یک احساس نجیب که مال من نیست

ولی گه گداری خیال من، با شیطنت کودکی که پشت پرچین ها،هم آغوشی نابالغی را دید می زند ، با تکرار تو به شفاف ترین ثانیه های گذر عمر دست می کشد و من میان نوشیدن چای داغ عصر گاهی ، زندگی ابدی خودم را در رویاهای شبانه 100 سالگی تو را آرزو می کنم

خواستنی همیشگی من.. تو

رسیدن روزهای آفتابی و ابری زندگی اجتناب ناپذیرند و در عین حال گذرا. این اون چیزیه که زندگی با تمام قدرتش سعی در آموختنش بهمون داره و من گاهی مصرانه اعتقاد پیدا می کنم که شاگرد بی استعدادی برای این آموزگار سختگیرم

این پر حرفی ها فقط برای اینه تا بگم هنوز هستم هنوز می خونمتون و هنوز صدای نفسهای گرمتون و از کامنتهای پر مهر خصوصی و عمومیتون می شنوم و همین دلگرمی بزرگیه برای امیدوار بودن در گذار این روزهای ابری لعنتی.

 این خونه هنوز همون خونه امن همیشگی برای شنیدن و شنیده شدن روزهای خوش و ناخوش دوران طلاییه دوستیهائیه که مطمئنم خیلی هاشو تا آخر عمرم دوباره تجربه نخواهم کرد وهنوز بی هیچ قدر و اندازه ای دوستتون دارم .