شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

هویت

                                                 

           
          

این روزها همه را از خودم دور کرده ام و روی صفرترین نقطه زمان بودنم قدمهایی را که گاه به آهستگی و گاه با عجله دور می شوند می شمرم

چه لذت خلسه آوریست این تنهایی مجوس که گاه حسرت فریادی را به دلم می اندازد که هیچ انعکاسی نداشته باشد حتی تصویر خود خود خودم
واین فرار دهشتناک من است از تو در توترین لایه های نقابهایی که برای خودم ساخته ام
واقعا نمی دانم این رهایی من است از ازدحام دچارها یا آرامش پیش از یک سونامی هولناک که اینطور و فرینده روی بستر پیکرم پاهایش را دراز کرده و به سیبی که در دست دار گاز می زند
در این میان گاهی هم دلم برای شنیدن خودم تنگ می شود که سالهاست میان نمی داننم ها چه کنم ها خاک خورده است
اما مهم نیست چون جالب اینجاست که در این حال، بدجور طعم تند سیگار و نسکافه داغ و چند برگ از کتابی بی هویت به دل آدمیزاد می چسبد
بدجور...

نظرات 8 + ارسال نظر
پسر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

سحر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

میثا ، عزیز دلشکسته من ...که همیشه باخوندن نوشته هات اشک تو چشام جمع میشه برای تو، خودم و همه همدردامون که تو روزهای اوج زندگیمون چیزی متوقفمون کرد...دلم تنگه برات دوست ندیده و نشناخته من ولی بدجور بهت احساس نزدیکی دارم . همیشه بنویس ما رو از نوشته های زیبات محروم نکن....

وانیا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://bfhvaniya.blogsky.com

دلت اروم خانومی

سحر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

شاد باشی گلم ...

سحر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد....

مامانگار یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

...خودمان را باید بشنویم...
...خود خودمان که سالها بی اعتنایی دیده !
...حتما حرفی برای گفتن این لحظه ها دارد!

سلام میثای گلم...صحنه چسبیدنی آخر..واقعا چسسسسبیددد..

سایلنت دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

بدجور..

آوا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

میثا جانم....دلت
آرام...سلامت
باشی......
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد