شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

سلام

سلام.. 

امروز رسیدم  

توی این چند روز، یه دنیا دلم براتون تنگ میشد   

 یکی از همون روزا اینو نوشتمش

 تقدیم به همه دوست جونای خوب بلاگستانم:  

 

 

 

از وقتی بیدار شدم 

بغض مرموزی راه ورود اکسیژن غربتم را تنگ کرده است 

چشمانم پی آشنایی می گردد که می دانم نیست 

اینجا همه چیز خوب است  

مهربانی به وفور یافت می شود  

اما یه چیز بی اهمیت را نمی شود نادیده گرفت 

اینکه هنوز غریبه ام 

گاه به روی همه صورتها چشم می بندم و در دل آرزو می کنم  

کاش وقت باز کردنشان نور شفاف خیابان که از پنجره به صورتم بر می خورد از خواب بیدارم کند 

به قول "سهراب"  

چه خیالی چه خیالی!!! 

رنگ، رنگ، رنگ، صدا، صدا، نور. 

کلافه ام

ببین چه راحت در خیالت منگ می شوم

تماشا ی دریا هم چاره کارنیست،  

واااای که چه سرسختانه و کدر دلتنگم امروز. 

 

نوشته شده در31/05/1390

 

                                                        

نظرات 11 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

زیارت قبول آبجی دل مام تنگ شد راستیییی اولی شدم

مرسی
جات حسابی خالی بود مازیار جان

کیانا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااام میثاجونم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش گذش؟؟؟؟
بابا دلمووون تنگییییده بوووود

سلااااااام کیانا جون خوشگلم
مرسی ، آره خوش گذشت مرسی
دل من هم بی نهایت براتون تنگ شده بود

ADMIN چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.an-j.ir

سلام خدمت شما دوست عزیز.همانطور که میدانید تمامی بخش های یک سایت نیاز به نظارت و ساماندهی دارد. و همیشه وجود یک مدیر در انجمن احساس میشود . از افرادی که تمایل دارند مدیریت یکی از بخش هارا در انجمن ویبولتین ما به عهده بگیرند..لطفا درخواست خود را به آدرس زیر ایمیل کند و یا با ورود به بخش همکاری کاربران درخواست خود را بنویسد..
ما در این انجمن به شما این امکان را میدهیم تا شما آن موضوعی را که دوست دارید مدیر آن باشید را در انجمن به وجود آورید یعنی شما میتوانید در درخواست خود ثبت کنید که به عنوان مثال من میخواهم مدیر بخش "تاریخ"سایت باشم ولی بخش تاریخ در سایت وجود ندارد.ما آنرا برای شما به وجود میاوریم تا شما بتوانید راحت و آسوده فعالیت کنید.مرسی
www.an-j.ir

وانیا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

به به بین کی اومده
خیلی قشنگ بود دلی بود و به دل نشست

عزززززیزززم
مرسی وانیا جونم

کیامهر چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

رسیدن به خیر
همیشه به سفر

مرسی کیا جان
جای همتون و خالی کردم

هاله چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.assman.blogsky.com

خوووش برگشتید :*

مرسی هاله جووونم

عاطفه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

بعد از مدتها
سلاااااام بر میثای عزییییییییییییییزم:*********

سلاااااااام به عاطفه جون گلم

گلی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ http://myoutbox.blogfa.com/

سلام
خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
داشتم یواش یواش فکر می کردم که فراموش شده م!
راستی چقدر با هم هم عقیده ایم. منم از دست بلاگفا به تنگ اومدم و می خواستم مسافرت کنم و حس دلتنگی برای لحظه های بلاگفایی داشتم در عین حال!

سلام گلی جان
شلوغ بودن روزگار و به حساب بی معرفتیمون نذار خانوم
آره عزیزم من هم بلاگفا رو خیلی دوست داشتم ولی واقعا دیگه خسته شده بودم از بازیهایی که در می آورد
بیا بلاگ اسکای فکر نمی کنم بدت بیاد

کورش تمدن پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
رسیدن بخیر
ایشاا... که خوش گذشته باشه

سلااااااااام کوروش خان
امیدوارم حال شما و هلیا بانوی گل خوب باشه
مرسی آره، برای تنوع بد نبود ولی هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

سیما پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://mehraboon.blogsky.com

سلام عزیزم
وبلا گت عالیه
به محض اینکه اسم شازده کوچولو رو دیدم مثه دیوونه ها شدم
عاشقه این کتابم
امیدوارم پاکی وصداقت زندگیت مثه قهرمان این داستان باشه
درضمن میخوام کتاب رز گمشده از سردار ازکان رو بهت معرفی کنم(البته اگه تاالان نخونده باشی)
باید بگم این داستان علیرغم محتوای زیبایی که داره اما بازهم نمیتونه مثه شازده کوچولو باشه ُاماخوندنشو توصیه می کنم
بازم سر میزنم دوست خوبم
به امید زیباترین ها

سلام دوست عزیز
مرسی از لطفتون. من هم امیدوارم بتونم شازده کوچولو رو سرمشق ایده ها و اعتقاداتم قرار بدم
مرسی از معرفی کتاب. حتما می خونمش
خوشحالم از حضورتون.

یاس دلنشسن جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

از وب زیبای شما للذت بردم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد