شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

تناسخ


من و تو سالهاست که از هم بی خبریم

خب !! فکر کنم حدودا اواخر روزهای پایانی دوره جنینی بود، می گویم حدودا چون روزهای قبل تر از آن را خوب به خاطر ندارم

بر من خرده نگیر

پیریست و هزار دردسر!!

راستی از خودت بگو

هنوز هم مثل آن روزها به این توپ گردی که امروز بر آن گام بر میدارم نگاه می کنی؟

آن روزها که از هنر ماندنت ، خطای فراموشکاریت ،حرفها برای گفتن داشتی

همان وقتها که بی تابانه انتظار دوباره نفس کشیدن را می کشیدی

آنقدر که از هیجان گفتن از برنامه هایت تو را به سرفه می انداخت و از فرصتهای برباد رفته زندگی گذشته ات چشمانت نمناک می شد

من و تو سالهاست که از هم بی خبریم

من گم شده ام

و نقشه راه در میان انگشتان من چون پازلی بهم ریخته برجای مانده است

نظرات 8 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

چه جالب گفتی میثاجان
اوهووووووووووووووم
من به تناسخ اعتقاد
ندارم اما اگه بود به
نظرم ترسناک بود
هوووووووووووم!
یاحق...

گل ناز سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

به تناسخ اعتقاد ندارم ولی ادبیات ِ نوشته ت زیبا بود.

مریم نگار سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ق.ظ

...چه کسی میداند هست یا نیست !
...اگر زندگی را در ذره ذره ها بیابیم..همه چیز ممکن میشود !
...باشد یا نباشد...باید زندگی کرد....

خیلی قشنگ گفتی میثاجانم..

مموی عطربرنج سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://atri.blogsky.com

کاش می نوشتی مخاطبت کی بود...

یاسر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

خیلی زیبا نوشتی! ممنون!

دکولته بانو چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

فقط تو نه ... هممون ... هممون ...

کیارش پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://neveshtehakiarash.blogfa.com/

سلام میثا جان
شما هم یکم از ما بی خبری
کمتر به ما سر میزنی .
مثل همیشه زیبا بود خوش و خرم و پایدار باشید

تیراژه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

روی نوشته ات با آدم قبلی ای بود که در کالبدت بوده؟
به تناسخ اعتقاد ندارم میثا
اما اگر داشتم پست تو خیلی اذیتم میکرد
همین حالا هم به هم ریختم...
شاید هم واقعا تناسخ واقعیت داشته باشه
به همم ریختی میثا

کاش فرصتی غیر از این کامنتها و پست ها بود
برای حرف زدن با تو
و دیدنت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد