شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

پیشو و پم پم

تقدیم به تیراژه عزیزم و همه دوستداران حیوانات به جز بابک اسحاقی که می خواد گربه مو فسنجون کنه،کوروش تمدن که میگه ترسناکه و مجتبی پژوم که بهش میگه دایناسور
آخه دلتون میاد؟!!!
پیشو تو خونه خانومش


اینم پم پم خانوم



                                                                 

نظرات 42 + ارسال نظر
بابک شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

مادر شوووورم بود مادر شووورای قدیمی

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

خدا کنه بچشون به مامانش بره
والا باباش که خیلی قزمیته
انصافا عروس به داماد سره
ملت دستی دستی دخترشون رو بدبخت می کنن

بابک شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

این قبلی من بودم

لازم نبود معرفی کنی کور هم این کامنت و میدید متوجه میشد مال توئه

جزیره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

الان کدوم یکیش مال شماست میثا جان؟بگو تا از همون تعریف کنم

ولی خب گربه سفیده سره دیگه به سیاهه.فقط میثا جان اینا نژادشون چیه؟یکم فرق میکنن با گربه هایی که هی از خونه همسایه خودشونو به زور پرت میکنن تو خونه ی ما و ماهم به زور پرتشون میکنیم بیرون

عزیزم اونی که تیره تره ماله منه ولی بخدا پسرم اینقدرام زشت نیست عکساش خیلی بد میشن
اینا پرشین کت هستند ولی پم پم چهره اصیل تری داره نسبت به پیشو

تیراژه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/


من از بچگی عاشق گربه ها بودم....بابا کنارم می ایستاد تا گربه بازیم تموم شه...حواسش بود که دستمو به صورتم و چشمام نزنم..شونه ی جیبیشو میداد که موهای گربه ها رو شونه کنم...ساعتها منتظر میموند و چشم از من بر نمیداشت تا از بازی سیر شم...بعدش منو می برد دست و صورتمو با صابون میشست...
حالا گربه ها صرف نظر از دوست داشتنی بودنشون برای من یادگار پدرم هستند...یادگار اون روزای خوب بچگی...
شرمنده ام میثا...چه جالب که فکر میکنم دارم یه کامنت پر شر و شور میذارم بعدش که تموم میشه میبینم چه غم آلوده و چشمهای من چه نمناک

قبلا قلمت خوب بود میثا...ولی حالا دیگه کمال و پختگیتو پشت یه قلم ساده و شیطون پنهان نمیکنی... زیرکی و دید متفاوتت از کلماتت نشت میکنه....اینه اون تغییری که گفتم حسش میکنم...
و...ممنونم از لطف و مهربانی همیشگی و سرشارت بانو

عزززززززززززززززززیزم قربون اشکات برم من
امان از بابایی بودن ما دخترا
بابت نظرت راجع به نوشته هام هم ممنونم مرسی از دقت و تیزبینیت ولطفی که به من داری

هاله بانو شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

ای جانم
این دو تا چقدر ناز و ملوسن
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخی

مرسی

کیانا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق گربه م
ای جاااااااااااااااااااااانم
میثااااااااااااااااا اینا کی نی نی دار میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ووووووووووووووی فک کن چن تا نی نی گربه ی خووووشگل

نمی دونم کیانا دعا کن پم پم حامله باشه هنوز مشخص نیست

کیانا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

خووووووووووووووو میثا یکم به عروست یرس دیگه ببین چقد لاغر شدههههههههههههه
پیشو اینقد کپله پم پم لاغر
خوووووووووووووب هواشو داشته باش
نی نی خووووشگل بیارن
کاش منم اجازه داشتم گربه بیارم تو خونه

کلا جثه گربه های ماده از نر کوچیکتره بعد اینکه پم پم خانوم پیش مامانشه چند روزی میشه چیشو رو از اونجا برگردوندم خونه

کیانا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

ولی میثا این پیشو عجب ابهتی داره هاااااااااااااا
یه پا مرررررررررررررررررررررده
معلومه خعلی مرد سالاره
هوای زنشو داشته باااااااااااااااااش یه وخ دعواشون نشه بزنه ناکوتش کنه

نه کیانا جان یک زن ذلیلیه که باور نمی کنی

م . ح . م . د شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

ای جان ... پیشو بد اخم کرده ها !

یاد گربه های حیاط ما هم بخیر ... گذاشتن رفتن اما یاد و خاطره یشان همچنان باقی است !

م . ح . م . د شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

کیامهر اگر گربه های شما رو فسنجون کنه ، منم ماشین لگنشو خورشت سبزی میکنم !

واااااااااای مرسی محمد جان
بالاخره یکی پیدا شد طرفدار پیشوی ما باشه

جزیره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

ااااااااااااااااِ مشکیه مال تو بود!!!!!!!!!!!!!عیب نداره الان درستش میکنم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای(نویسنده ی کامنت به مدت 15 دقیقه غش کرد بعد از اینکه به حال اومد ادامه داد که.....
چه گربه ی قشنگیییییییییییییییییییییییی(چشم نویسنده ی کامنت به سمت گربه مشکیه را کرده) چه سری چه دمی عجب چشایییییییییییییییییییی
نه دیگه خداییش چشاش سره به چشای گربه سفیده. اصلا گربه سفیده چش نداره که
چقققققققققققققدر این گربه مشکیه ناززززززززززززززه، اصلا مشکی رنگ عشقه
فک کنم این کامنت ،کامنت قبلیمو خنثی کرد.
خب میثا جان از گربه ت تعریف کردم پول ما رو بده بریم رد کارمون، یه چندتا وبلاگ دیگه هم باید برم جهت تعریف های این مدلی
اگه تو بدونی من چه کار سختی الان انجام دادم،برخلاف میل باطنیم از گربه جماعت تعریف کردم. حالا که دیگه پولمو میدی؟:دی


امان از دست تو
باشه شماره حسابتو بده واریز کنم
راستی باید تخفیف بدی چون پسر من مشکی نیست طوسی یکدست و خالصه

دختری از یک شهر دور شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

ای جـــــــــــــــــــــــــــان من عاشق گربه هام!!!!!!!!
خونه قبلی مون توو یه مجتمع بود و یه عالمه گربه داشت چقدر باهاشون بازی میکردم... وقتی اومدیم خونه جدید دیگه پیشی نداشتم... هرچقدر گفتم مامان یه پیشی بخریم نذاشت... گفتم شوهر میکنم یه پیشی میخرم واسه خودم تهدید کرد که من دیگه پا توو خونه ات نمیذارم!!!!
خیـــــــــــــلی نازن...

قربونت برم من مامانا همشون همین زوریند
مامان منم همین و می گفت ولی الان میاد خونه من
پس اول مشکل اول و حل کن بقیه اش درست میشه

عارفه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

من خیلی از گریه می ترسم خیلی نمیدونم چرا
ولی الان گربه اولیه قشنگ تره به نظرم

مرسیییییییییییی عارفه جان
ولی بخدا اینقد این پیشو آرومه که اگه ببینیش ترست کاملا برطرف میشه

مجتبی پژوم شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://mojtabapejman.blogfa.com/

این روابط نا مشروع و اینجا ترویج نکن میثا خانوم.گربه هام آخرت دارن ها.میندازیشون به جون هم

آقا چرا برای دختروپسر مردم حرف درمیارید؟ اینا کاملا محرمند به هم کلی سکه مهریه پم پم خانوم کردیم

دل آرام شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

سلاااااااااام خوشگلاااااااای خاله
چقدر نازززززززن
پیشو باحال تره
پم پم خیلی اخماش تو همه ! بهش بگو اینجوری پیش بره سرش هوو میادا !!


قربونت برم با این سلیقه ات
آره خیلی خودشو می گیره

مرضیه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.bglife.blogsky.com

وای پس پیشو قراره نسل پرشین کت رو به وسیله پم پم جون ادامه بدن...
الان پیشو پم پم با هم زندگی می کنن؟ مبارکه مبارکه
ولی پم پم جون یه کم واسه خانوم خونه شدن تنبل به نظر می رسه ها. حالا دیگه خود دانی

بل_______________ه مرضیه جونم
نه الان چند روزیه آوردمش خونه
نه بابا هردوتاشون همینطور تنبل و ولو هستن

سمانه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

تو چشم من نگاه کن اینجا خونه خانوم پیشوه؟؟؟؟
نه تو چشم من نگاه کن

اوووووووووووه حالا بیا رسوا کن آدمو
اولش یه عکس دیگه گذاشته بودم بعد عوضش کردم حوصله نداشتم تیترشو عوض کنم

مهربان شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

حالا لوس نشی ها...
ولی پیشو تو یه چیز دیگه اس

اللللللللللهی قربونت برم من که اینقده خوش سلیقه ای
قابل توجه بابک خان

زیبا! شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

چقد شبیه ترمیناتوره این مشکیه.

میثا جون خشانت روحیتون بالاستا!


زیبا جان باور نمی کنی چقدر موجودات مهربونیند

رعنا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

خوشبحال پم پم خانوم چه شوهر خوشتیپی داره
دختر باید شووور اینجوری پیدا کنه .
خیلی رنگ پیشو رو دوس دارم .
ولی کلا" از گربه میترسم . تو چشاشون که نگاه میکنم فکر میکنم الانه که بهم حمله کنه .

داری مامان بزرگ میشی ؟

هنوز نمی دونیم پم پم حامله است یا نه
امیدوارم باشه

بهنام یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااااام


ئهههههههههههههه؟! پیشو ازدواج کرد؟! کی؟! پس چرا من رو دعوت نکردید؟! چرا به من شیرینی ندادید؟!

نه بهنام جان یه عقد ساده بود
راهی شون کردیم سر خونه و زندگیشون دعا کن بچه دار شن شیرنی شمام سر جاش

وانیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

وای آجی یکم ترس داره خب
میثا ناراحت نشیا اما یکم میترسم
آیکون یه پرروووووووی ترسو

وانیااااااااااااااا جججونم به خدا خیلی موجودات مهربونین

مازیار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

اخ جوووووون خیلی خوشحالم که اسمه منو توی اون اسما نیوردی چون ازین به بعد منم جزو اونایی هستم که پیشورو دوست دارنو هر کاری میتونم باهاش بکنم.میثا خودتو اماده کن هاهاها

بی خود

وانیا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

مهربونی رو باید یه سر بیام خونتون از نزدیک حس کنم
آیکون یه اصفهانیه سو استفادهه گرررررررررررررر
خبییییییییییییییییییییییییییییث

بفرمایید قدمتون روی چشم

شهاب آسمانی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://empyrean.blogfa.com/

یه سگ از نژاد دانمارکی جفتشونو یه لقمه میکنه ...!

وااااااااااااااااااااااا

پونه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

حالا بچه های دیگه رهشون دور بود نمی تونستند بیان من که نزدیک شما هستم چرا عروسیشون دعوتم نکردی؟
میثا جون یه وقت احساس پیری نکنی ها حالا که مادر شوور شدی

مرسی عزیزم
دیگه گفتیم بی سروصدا برن سر خونه و زندگیشون

آذرنوش چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

من از گربه ها بدم میاد
سگا رو بیشتر دوست دارم...
ولی گربه طوسیه خوشکلتره اون یکی به نظر میاد خیلی تنبله .از این عروسا دیدی که هی عشوه میان وناز میکنن ولی هیچی بارشون نیست؟گربه دومی شبیه همچین عروساییه

آره آذرنوش جان دقیقا همین طوره

غریب آشنا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم که میبینم سرحالی
اومدم بگم عکسهای پیشوهاتو سیو کردم تا ببرم برای امیر محمد . می دونم کلی ذوق میکنه
می بوسمت

سلااااااااااااام به نرگس جون گلم آشنایی که هیچ وقت غریبه نبوده و نیست
آره نشونش بدید ببینید چی میگه

هیشـــکی ! پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

ای جانم عروس چقد ناز داره...
مبارک باشه...دوماد از تنهایی در اومد...
تروخشک کردن دوتا گربه تو خونه سختت نیس؟

آره خپلک نازش هم زیاده
نه منا جان الان هرکدوم خونه خودشونن باهم نیستن موقعی هم که باهم بودن پیشو رفته بود پیش پم پم

کورش تمدن جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
با عرض سلام و وقت بخیر با مکافات تونستم بیام نت تا نکاتی رو خدمتتون عرض کنم
۱-ممنون که این عکس رو به من تقدیم نکردی.بدا ه حال دوستانی که این عکس بهشون تقدیم شده
۲-با دیدن این عکسها کلا روز جمعه و تعطیلاتم خراب شد.حالا تا شب مثل بید میلرزم و احتمالا شب هم کابوس ببینم
۳-حالا بازم بگید چرا به دوستتون زنگ نزدم.آخه اونم یه گربه داشت تازه از اینی که شما دارید خوشگلتر ولی من مثل ... ازش میترسیدم.یه طناب کلفت آبی رنگ هم مینداخت گردن گربه اش و عصرها میبردش تو خیابون تفریح و هواخوری.فکر کنم دایناسور شما ببخشید گربه ملوس شما هم باهاش بود
۴-اگه میبینی اون گربه سیاهه قبول کرده همسر گربه شما باشه یه دلیل بیشتر نداره.پم پم خانوم بنده خدا اصلا چشم نداره که ببینه واسه همین ندیده قبول کرده
فعلا همین موارد کفایت میکنه
براتون آرزوی موفقیت روزافزون در زمینه نگهداری حیوانات ترسناک رو دارم
راستی یه دوره کلاس زیبایی شناسی داره اینجا برگذار میشه یادم باشه آدرسش رو بدم شما شرکت کنی

مریم نگار شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

عجب پیشوووووی باوقاری !!!
...اما خب طبیعیه که ماده خوشگلتر از نر باشه میثاجان..
..این قانون طبیعته...باید پذیرفت..
...الهههی که بپای هم پیر بشن مادر..

جزیره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام علیکم
ما باز عکس شما رو دیدیم در جوگیریات باز اومدیم که بگیم:
من عاششششششششششششششق فِیس شمام. همین دیگه
با ارزوی موفق برای شما.دینگ دینگ دینگ

عززززززززززیزم به خدا این نظرلطفته
ممنونم

آوا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

پم پم خوشگل تره..زبل تره
تیز تره......اما اون یکی
مث این پسرای تنبل
ته ِ کلاسی ِ درس
نخون ِ موی بلند
ناخون کثیف و
..............
ست.......
هوووووور
یاحق...

کورش تمدن یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
خواهشا بیا یه پست جدید بنویس.حالم بد شد هر وقت وبت رو باز میکنم این عکس ها رو میبینم

کیانا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://pantalo0n.blogsky.com/

خااااااااااااااااااانوم مشا نمیخای ب آپی مادرررررررررررررررر

میکائیل یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://sizdahname.blogsky.com

خدا حفظش کند برایتان ...
انشاله قسمت بده بهتون نوه ها و نتیجه ها !!!!

رها یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

اینایی که گفتی همه شون خیلی بد سلیقه هستند
آق بابک خوبه گوشت یه گربه زیر شیروونی رو فسنجون کنند دعوتتون کنند جای فسنجون بوقلمون بهتون بخورونند؟ خوبه؟ تا هوس نکنی گربه ملوس دختر ما رو فسنجون کنی .... خوب شد؟ خیلی هم ملوسند میثا جان حرف این جماعت ذکور رو گوش نکن ...
خودت خوبی عزیزم؟

عاشقتم رها

رها یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

خوب که نگاه میکنم میبینم عجب رنگ خاص و عجیبی داره این گربه شما. نه بی شوخی ملوس و یه جورایی منحصر به فرده

عاطفه سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

اینا چه نازن- به پای هم پیر بشن از همدیگه سیر نشن:دی

نگین یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من عاشق حیوونم! ولی نمیدونم چرا با گربه میونه ی خوبی ندارم :-(
ولی گربتون واقعا بانمکه :)

محمدهادی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد