شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

هیچکی حرف منو نمی فهمه، چه بهتر، برم چرت بزنم

سلام

من پیشو هستم

ایناهاش این شکلیم



نمی‌دونم سلام چه معنی داره ولی اینقدر این خانوم و آقایی که اینجان به هرکی می‌ رسنن این کلمه رو به کار می‌برن گفتم شاید بی‌مناصبت نباشه

همین الان اینقد در حال رفت و آمدن که حس دل پیچک پیدا کردم، یه کمی دنبال خانومه راه رفتم، اون مانتوشو پوشید، کیفش و برداشت فکر کنم بازم قراره جایی برن به نظر هم نمی‌رسه بخوان منو با خودشون ببرن منم یه گوشه نشصتم
آقاهه رو به خانومه گفت: نگاش کن باز شکل  بچه ببر نشصته
بعد هردوتا خندیدن

بچه ببر؟ این دیگه چیه؟ امیدوارم اسم یه غذای خوشمزه باشه یا یه کوصن نرم


این آدما موجودات عجیبی اند
می‌تونن ساعت‌ها بشینن هی دهانشون و باز و بسته کنن و یه چیزایی به هم بگن که من هیچ کدومشون و نمی‌فهمم

اینجور وقت‌ها منم چرت می‌زنم تا وقتی که توی حرفاشون اصم خودم و می‌شنوم باچشمای بسته، قسمت تیز گوشم و بالا می‌ارم و تکون می‌دم تا بفهمن بیدارم،

اینجوری

اگه حوصله داشته باشم می‌شینم کنار پنجره رو به کوچه، یه چن تایی دوست پیدا کردم یکیشون که زیادی لاغر و سیاهه می‌گفت: به این کار آدما می‌گن برف زدن، سحبت کردن.
چه کار مسخره‌ای.

گاهی هم وقت بیرون رفتن منو با خودشون می‌برن معمولا می‌رن خونه ۲ تا آدم دیگه. اونجا یه سگ!!!هست  تا وقتی ندیده بودمش فکر می کردم سگ یه جور خوردنیه که بهش می گن«حنا خانوم»

حنا خانوم این شکلیه



برگردیم سر حنا خانوم

  من که هیچ از حرفاش نمی‌فهمم دائما در حال پریدن و سروصداست،

نمی‌دونم چرا نمی‌تونم به این حنا خانوم بفهموندم که به جای پریدن رو سر و کله این و اون  می‌شه یه جا لم داد و خرخر کرد،

خداییش کار مفیدتری نیست؟ 

تازه آقایی که حنا خانوم تو خونشون زندگی می کنه گاهی اوقات به من لگد می زنه یا می گه بیشعوووور_به جای پیشو منم تو دلم بهش میگم خودتی


من از خدامه توی خونه بشینم و واسه خودم هر جا دلم خواست لم بدم، با گوی‌های توی گلدون بازی کنم

همه جا رواز اول بو بکشم آخه ما‌ها موجودات کنجکاو ی هستیم گاهی پیش می‌اد چیزی رو برای صدمین بار بو کشیدیم

این خانوم و آقایی که تو خونشون زندگی می‌کنم گاهی اوقات  منو بغل می‌کنن، می‌بوسن
خانومه می‌گه، نگاه کن چقدر پسرم خوشگله، موهاشو ببین چه خوشرنگن، بیا بغل مامان
مامان؟ دیگه معنی این یکی و حتی دوست سیاهم هم نمی‌دونه
البته اگه قرار باشه مث امروز برن بیرون دیگه وقت خداحافظی بغلم نمی‌کنن چون می‌گن موهام به لباساشون می‌چبسه آخه اگه این مو‌ها خوشگلن پس چرا یه وسیله عجیب خریدن که روی لباساشون می‌غلتونن تا موهای منو از روشون بردارن؟
من که سر از کار این آدما در نیاوردم
گاهی اوقات این کارشون بهم بر می‌خوره ولی بی‌خیال من زود یادم می‌ره،

الان دیگه از خونه رفتن بیرون، این جعبه رو که ازش نور بیرون می‌اد و روشن گذاشت پایینن جعبه یه عالمه کلید هست که وقتی پنجه مو رو کلیدا می‌ذارم یه شکلی روی صفحه نورانی کشیده می‌شه من الان یه عالمه شکل روی صفحه‌ای که نور می‌ده کشیدم.

راستی می گن امروز تولدمه

برام یه کیک خریدن یکی مثل خودم رو ش نشسته اونم مث من ساکت بود فکر کنم خوابش برده بود








میو میو نوشت:

جواب کامنتاتونم خود خودخودم می دم  فقط باید صبر داشته باشید این خانوم و آقاهه از خونه برن بیرون تا بپرم روی صندلی و دستمو روی دکمه ها برذارم

میو میو نوشت تر:

 این خطای خرپنگ غورقابه رو امیدوارم بتونید بخونید


نظرات 19 + ارسال نظر
filmmusic یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://filmmusic.rozblog.com/


سلام و درود بی کران ...
مدیر خوش ذوقی هستید و وبلاگ جالبی دارید ، البته هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد ...
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید و در مورد مطالبم نظر بدید ...
سپاس ...

ممنونم

مهربان یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

خدا تو رو هم شفا بده ان شاء الههههههههههههه

البته قبلش باید یه فکری به حال من بکنه ....


آمممین

بهنام یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک!
حالا امروز که تولدته هیچی ولی باید به میثا بگم از فردا باهات املا کار کنه! خیلی غلط غلوط مینویسی!
البته اگه خودش هم نتونست من حاضرم برات کلاس خصوصی بذارم!
راستی اگه جنسیت شما دختر باشه من نمیتونم برات کلاس بذارم چون لیلا ناراحت میشه! پس اگه پسر بودی و میثا هم وقت نداشت که باهات املا کار کنه من آماده ام واسه تدریس خصوصی!!!!
به میثا هم سلام برسون!

سلام عمو بهنام
نخیر من آقا پسرم
تازه مامانم روزی سه بار باهام املا کار می می کنه از هر غلط هم صد بار می نویسم
راستی لیلا چطوره؟

بابک یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

تولدت مبارک بیشووووووووووور

ببخشید پیشو

من اسمم پی شو ااااااااااااااااااا

افروز یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

عزیزم،تولدت مبارک پیشو خوشمل دوست داشتنی

مرسی افروز جون خوشگلم

تیراژه یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جانم
اون پنگولات تو حلقم
جواب دادن کامنتهات تو حلقم
غلط غولوط نوشتنت تو حلقم
کلا تو حلقمی تو
جیگر مامان خانومیت رو هم خام خام تو حلقم!..البته دور از چشم عادل خان و آرشمیرزا!!

واااااااااای تیراژه جون چقد لوسم کردی
اصلا می خوام بیام پیشوی تو بشم

مامانگار یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام میثاجونم...
...تولد پیشووووووووووووت مبارک...
..خیلی نازنازیه...
....خوب و خوش باشی بانو...

مرسی مامانگار جونم گل وخوبم
دوستتون دارم

آرزوبانو یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

میو میو عوض می شهههههههههههه

میو میو پیشوووووووووو میشششششه

رعنا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

پیشو چه چشمای خوشکلی داری .
تولدت مبارک پیشویی.

مرسییییییییییی
خوشگلم دیدههههههه

گلی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

اخی...تولدت مبارک!

مرسی رعنا ججججججججججونم

دل آرام دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

جون دلم عزیزززززم
دیروز خوندم اما نشد برات کامنت بذارم پیشی خوشگلم
این الان کیک شماست ؟! بی ما از گلوت میره پایین ؟! نوش جونت
مامان میثا رو از طرف من کلی بوس کن
زود بیا جواب بده ببینم چجوری دکمه های این صفحه نورانی رو فشار میدی

درضمن میخوای پارتی بازی کنم اسمت رو تو تولدانه ثبت کنم ؟

سلام دلی جون
نه این کیک تولدم نیست
خود خود خودم از تو گوگل سرچ کردم کیکم یه جور دیگه بود بعدا اسکشو میذارم
آخ جوووووووووووون تولدانه
راستی چی هست این تولدانه؟ خوردنیه؟

سمانه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

به به پیشو خان ببر بزرگ تولدت مبارک
ببر خان دیگه یه سالت شد جون مامانت بیا و دست از گاز گرفتن ملت بینوا بردار بذار ادم با خیال راحت بغلت کنه

راستی چرا عکس ببری نذاشتی ؟

ناهید خانومی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

فکر کنم اینو قبلا؛ هم به میثا جون گفتم که : تو خیلی خشگلی . تولدت مبارک.

برای دخترم سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://barayedokhtaram.blogfa.com

ای جاااااااااااااان چه چشایی داره

هیشکی! سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

منم بچه بودم به قورباغه میگفتم قورغابه بع پروانه میگفتم پرناوه

غزل پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://believeinme.blogfa.com/

وختی می خوابی چه ناز میشی پیشو ... :)
زیادی با حنا خانوم نگردیا ؟ خوبین نداره ...

غزل پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://believeinme.blogfa.com/

خوبیت !

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://toranjbanoo.com

ای جاااااااااانم... چشماشو نیگا کن تو رو خدا.....
باور کن من از خدامه مهمونی به زیبایی شما داشته باشم پیشو جون! تشریف بیارید قدمتون روی چشم ما...

غریبه یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
نمی دونستم گربه داری جالبه ..
حیف که وفای گربه کمه مثل سگ با وفا نیست..
مراقب وفاش باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد