شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

هنوز هستم.


به قول محسن خان 

"گاهی وقتا عمق دوستی با عرض و طول و مدتش تناسبی نداره"

این جمله رو امروز تو دلگیرترین ساعت عصر جمعه برامون sms کردند کاملا هم درست می گفتن چون فقط سلام همچین دوستی می تونست قدری از سنگینی و دلگیری این عصر جمعه کم بکنه


توی این چند روز درد غریبی به روح و کالبدم چنگ انداخته که درمانی جز اینکه در تنهایی بر خودم بپیچم وجود نداره

اما شماهایی که دوستان مجازی من هستید، لحظه ای تنهام نذاشتید

روزی نبود که پیامی ازتون نداشته باشم و روزی نبود که کلمه محبت آمیزی اشک از چشمام جاری نکنه.

راستش دلم نیومد این همه مهر بی پاسخ بمونه


مامانگار عزیزم،دل آرام گلم،افروز خوبم، رها جونم، نویسنده وبلاگ فسیل عزیزم،مریم عزیز(دکولتونه بانو)، گلی خوبم، رعنای گلم، عاطفه عزیز، آقا شهاب گل،آرشمیرزای عزیزم، مرضیه جونم، مجتبی مهربونم، رها جووونم، آوای همیشه با محبت، آرزوی نازم، شکوفه عزیز

از همتون برای لطفی که بهم داشتید و دارید سپاسگزارم


یه تشکر ویژه هم دارم از بابک، داداش خوب بلاگستان

بابک هم جزو همون دوستانیه که شامل تعریفی که محسن خان از دوست ارائه دادن میشه

بابک طبق معمول همیشه عادت داره منو شرمنده کنه.


آهنگی و که می شنوید یکی از آوازهایی است از "فریدون فرخزاد" و من عاشقانه این آهنگ و دوست دارم توی این روزا که نه حوصله ای دارم و نه حرفی برای گفتن بابک داداش خوبم این آهنگ و برای وبلاگم بهم هدیه داده

بابک جان ،با چه کلامی می تونم ازت تشکر کنم که پاسخ اینهمه لطف و مهرت باشه؟


همتون و بی نهایت دوست دارم و خدا رو هزاران بار برای حضورتون در صحنه بازی روزگار زندگیم شکر می کنم

نظرات 26 + ارسال نظر
آوا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ق.ظ

همیشه باشی بانو...همیشه
باشی...چه حرف قشنگی
زدن جناب باقرلو..که عمق
دوستی گاهی باعرض و
طول و مدتش تناسبی
نداره....آهنگ وبتونم
زیباست بانو.........
الهی دردات زودتر
تموم بشه بانو....
انشاله............
شادیَت آرزوست.
یاحق...

سلام آوا جان
مرسی عزیزم، مرسی

دل آرام شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

الهی من قربونت برم که "هستی" . الهی که همیشه باشی ؛ شاد و سرزنده .
دم تمام دوستهای گلی که نام بردی گرم باشه و امیدوارم همیشه همراهت باشن .
بابک هم که یدونست ، خدا حفظش کنه این فرشته رو .

خدا نکنه دلی عزیزم
امیدوارم همیشه همشون سلامت و شاد باشن
مرسیی عزیزم

بابک شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

اختیار داری
کاری نکردیم
مجبور بودیم
چاره نداشتیم
روزی چل دفه زنگ می زدی می گفتی این آهنگ وب من چی شد
خب من ناچار بودم

منو بگو چه تشکری کردم ازش

مامانگار شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ

...سلااااام عزیز...
...صبح اول صبحی که شازده کوچولو اومد بالا و درخشید...
...کلی ذوق کردم....
...الههههی که لبت به خنده باز بشه همیشه...
...و دلت هم ...

سلام مامانگار جونم
ممنونم از اینهمه محبت و روحیه ای که همیشه بهم میدید، مرسی

افروز شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

می دونی میثا اول بگم که خوشحالم که می نویسی و بعد اینکه من معتقدم دوستان هرکسی آیینه ای از خود اون شخصن اگر هستن افرادی که به یادتن یعنی خودتم براشون به وقتش انرژی گذاشتی این مبادله هاست که زندگی را قشنگ میکنه ما اینجا یاد گرفتیم لازم نیست آدمها همو ببینن تا با هم احساس نزدیکی کنن پشت این صفحه های مجازی یک عالمه محبت حقیقی وجود داره

مرسی افروز جان
واقعیت اینه که گاهی بیشتر از اونچه که فکرشو می کنی از دوستانت انرژی دریافت می کنی
تعبیرت و هم از دنیای مجازی خیلی دوست داشتم دقیقا همین طوره یه عالمه محبتی که باور داری همشون حقیقی اند

عاطفه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

چه خوب که زود برگشتی:*****
امیدوارم این دردها که روح و کالبدت را می آزارند گم شوند بروند پی کارشان-

مرسی عاطفه جون
ممنونم از مهر همیشگیت

آرشمیرزا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

اومدی از من تشکر کردی که همه بگن چقدر روشنفکری و با هووت مشگلی نداری!!!؟؟؟
زودتر بهتر شو تا یه فصل گیس کشی اساسی داشته باشیم.
مواظب عادلم باش. که نودترین فردوسی پوریه واسه خودش.
ماچ ( به عادل ) تو خودتو ننداز وسط.

حالا ما یه چیزی گفتیم شما که اینقدر زود باور نبودید؟
آخه من از دست تو و این عادل چی کار کنم ؟
ماااااااااااااچ؟؟؟

هـ . ن شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://akharinqoqnoos.blogfa.com/

سلام
برخی میگویند : گاهی لازم است انسان با خود خلوت کند و به تنهایی خود پناه ببرد . باورم این است که هر لحظه باید اینچنین بود و آموخت که در جمع بود و ...
آرزوی بهترینها را برایت دارم مائده گرامی و خوب میدانی که متفاوتی ، پس هرآنچه میدانی بهتر است همان کن .

در آخر از معرفی وبلاگ بابک گرامی که به آشنایی ام با کتاب جان غزل انجامید ، سپاسگزارم .

-- ترا ما چشم در راهیم --

ممنونم
فقط خدا کنه توی این خلوت کردنا با خودمون به یه جایی برسیم
خوشحالم که از این طریق با جوگیریات آشنا شدید
شاد باشید

دل آرام شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

فکر کنم بار صدم ِ که دارم این آهنگ رو گوش میدم
دیوانه کنندست میثا

خوشحالم با من هم عقیده ای دلی
من عاشششق این آهنگم واقعا

وانیا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

میثای نازنینم
این دلگرمی ها آدمو سر پا نگه میداره
خوشحالم که اینقدر دوست خوب داری و دلت بهشون خوشه
دوستت دارم
یه دنیا آرامش برای دله دریایی و پرتلاطمت آرزو میکنم

مرسی وانیا گلم
خود تو هم یکی از بهترین دوستای من تو این دنیای مجازی هستی عزیزم

مرضیه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.bglife.blogsky.com

آآآآآآآآخ جون اومدی... آفرین حالا شد... شازده نرو هیچ وقت...حتی اگه دلت گرفت بیا اینجا برای ما بگو. کلا ما ها اینجاییم واسه خوندن هم.
مرسسسسسسسسی آین آهنگ.. من عاشق فرخزاد هستم.

عاششششششششقتم

کیانا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

چرا من همیشه دیر میرسم؟؟؟!!!
این ننوشتنت ربطی به اون خاب من نداش میثا؟؟؟

نمی دونم شاید..
تو که برا من تعریف نکردی دقیقا خوابتو دختر

محسن باقرلو شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

شما خوبید که فک می کنید ما خوبیم آباجی جان !

خوبی از خودتونه قربان

گلی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

چی بخونم که بتونه...جای حرفای تو باشه...
.
.
.
ممنون از احساسات لطیفت.

مرسی گلی جون

شهاب آسمانی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://empyrean.blogfa.com/

همیشه باشی ...

مرسی شهاب جان..

تیراژه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام میثای عزیزم
از آهنگ وبلاگ بابک خان شاکی بودم دل آرام گفت بیام اینجا حالم خوب میشه...
هر چقدر گشتم کامنتی که برای پست آرزوهای دوران بلوغ نوشته بودم رو پیدا نکردم..احتمالا طبق معمول ثبت نشده و من نفهمیدم.
این روزها همه از دلگرفتگی مینویسن..یکیش خود من!
ولی همین که بیای و بنویسی خیلی خوبه میثا جان..یه جورایی تخلیه میشه آدم...شاید به خاطرحال و هوای پاییزه..

یه چیزی بگم؟..تو چت روم جوگیریات که با وبلاگت و خودت اشنا شدم به خاطر قالب وب قبلیت فکر میکردم حداکثر باید 20 ساله باشی!..اگه یادت باشه هیچوقت سنت رو نمی گفتی!(یادته کل کل کردن ها رو سر اسمت؟! بیچاره آلن که همش از روی اسمت جریمه می نوشت !)
هنوز هم با اینکه نوشته هات رو خوندم..مخصوصا نوشته های اینجا..و حتی تصویرت رو هم دیدم ولی هنوز تو ذهنم تو رو 20 ساله تصور میکنم میثا جان..و نوشته های غمگینت برام حکم ناز های یک دختر 20 ساله رو دارن که خودشو داره لوس میکنه!!..واسه همینه که با اینکه همیشه میخونمت ولی از ترسم کامنت نمیذارم که مبادا خال و هوای کامنتم با پستت همخونی نداشته باشه!..درست مثل همین کامنت که مردد هستم که ارسالش کنم یا نه!

سلام تیراژه عزیزم
بذار همین اول بگم خیلی کار خوبی کردی که نظرتو منتشر کردی
بعد اینکه آره چت روم جوگیریات و یادمه و لحظه های خوبش و که باعث آشنایی مون شد. آلن هم مطمئن نیستم با اون همه جریمه هنوز یاد گرفته باشه اسممو درست بنویسه
برام خیلی جالبه که در مورد سنم این طوری فکر میکنی در عین حال خیلی هم برام باارزشه شاید برای اینه که من هنوزم توی این دنیای مجازی تو همون حال و هوای 20 سالگیم دارم زندگی می کنم جالبه برام که اینقدر دقیق اینو حس کردی
ولی تیراژه به خدا لوس نمی کنم خودمو
دوستت دارم و مرسی که در کنارم هستی
همیشه از خوندن کامنتات مثل نوشته ات لذت می برم خانووم
راستی بابت آهنگای فریدون فرخزاد هم یه عذر خواهی بهت بدهکارم چون حجمش زیاد بود نتونستم برات ایمیلشون کنم ولی حتما حتما رایتشون می کنم تا اولین باری که میام تهران بهت برسونمشون.

محبوب یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

چقدر خوبه که این رفتنت طولانی نبود شازده کوچولو ... ما کلی ذوقمرگیم که بالاخره بعد از سال ها شازده کوچولو روُ روی زمین پیدا کردیم... اما آدرست رو به هیچ کس نمی دیم که تا ابد پیش خودمون بمونی... آخه تو ما رو بدجوری اهلی کردی دختر!

محبوب من
من به این دنیا و فضای مجازی به آدمایی که محبتشون حقیقی تر از حقیقیه بیشتر اهلی شدم
دوستت دارم بی نهاااااااااایت

مهمان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

Omid varam hamishe bashi o movafagh tanha chizi ke mishe goft mandan hast hata be bad tarin sharayete zendegi.. nakhaste be in donya umadim o nabayad roozegare be hale khodesh raha konim o azash entegham begirim ...

من دنبال انتقام گرفتن نیستم مهمان عزیز
این دنیاست که داره از من انتقام می گیره

lمهمان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

man haman shazde koocholoye hastam ke ye omr khodamam doost dashtam bebinamesh vali nashod..web loge ghashangie movafagh bashio edame bede

شازده کوچولو
شازده کوچولو
ممنونم از لطفتون

بهنام یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

سلاااااااام میثا جان خوبی؟
ئههههههههههههههههههههههههه!
خب من چی؟!
تقصیر من نیست که چند روزیه خودم هم سرم شلوغه، هم وقت ندارم که وب خونی کنم متوجه نشدم که نوشتی که یه مدت نمینویسی و اینا!!!
خب منم تا خوندم بهت زنگ زدم دیگههههه!
خب تشکر کن ازم دیگهههه!
تشکر کن! من کمبود تشکردارم خب!!!!!!!
حداقل نون هم نشدیم یکی بوسمون کنه بذارتمون یه کناری! والله به خدا!

ایشالله همیشه خوب باشی و بنویسی آبجیه گلممم... ایشالله خیلی زود ببینمت...

راستی از همین تریبون تشکرم و از بهنام هم اعلام می کنم
راضی شدییییییی؟

تیراژه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

قربان تو و محبتت عزیزم....
عذر خواهی؟!..شرمنده ام نکن میثا جان
همیشه شاد باشی بانوی 20 ساله ی من!

بانوی 20 ساله
وای چه ذوقی کردم

رعنا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

خوشحالمون کردی میثای عزیزمون ..
:*
چه حرف قشنگی بود حرف استاد محسن ..

مرسی رعنا جان

ناهید خانومی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

پایا و مانا باشی عزیزم و امیدوارم دلخوشی هات فراوون و دلخوریهات کم و کمتر بشه .

مرسی ناهید جونم

رها سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

میثای خوبم دردها از وجودت دور قربونت برم
اما عزیز دلم این سختیها به شکل گیری بهتر ادمها کمک میکنند اما با این وجود دلم نمیخواد هیچ کدوم از عزیزانم ناراحتی ای داشته باشند . میدونم که تو با تدبیرت خوب از پس همه چی برمیای
برقرار باشی
موفق باشی

مرسی رها جونم
برام دعا کن

رها سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

با حرف محسن خان هم موافقم کاملا
گاهی برخی ادم های نادیده تو زندگیت رو اینقدر نزدیک به قلبت حس میکنی که انگار سالهاست برات اشنا هستند

دقیققققققققا بدون شک همین طوره

سفیدبرفی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://manoharfhayedelam.blogfa.com/

روزگارت پر مراد
روزهایت شاد شاد ....

آرزویم هر آنچیزیست که آرزویت است ....
پایدار باشی میثای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد