شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

بازهم سفر

ما چون دو دریچه روبروی هم

آگاه ز، هر بگومگوی هم

هر روز سلام و پرسش و خنده

هرروز قرار روز آینده

..

اکنون دل من شکسته و خسته است

زیرا که یکی از دریچه ها بسته است

نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد

نفرین به سفر که هرچه کرد او کرد

                                                (فروغ فرخزاد)


حس مبهم و قریبی روی گلوم نشسته رنگ بغضیه که خیلی آشناست تقریبا تکرار همون اتفاق 10 ماه پیشه که همینجا، همین نقطه رو با سوزش ناچیز اما عمیقش تبدیل به بغض می کرد

بازهم رفتن،جدایی،یه نبودن دیگه،شنیدن صدای خنده ها از پشت مانیتور و نبودن آغوشی که درش هزاران هزار خاطره زندگی می کنه

رضا و آزاده هم دارن میرن


 

به چمدوناشون نگاه می کنم _چقدر خاطره توی رنگ این چمدوناست_

سفرایی که باهم داشتیم، 

تهران_شیراز_ترکیه_دبی_رجه_ماسوله ...مهمونیای یک شب درمیون...

خنده هایی که دیگه مطمئنم مثل اونا ،توی دوریشون

دیگه هیچ وقت هیچ وقت تکرار نمیشه



رضا و آزاده عزیزم

هرجای دنیا،زیر هر آسمونی که نفس می کشید آرزو می کنم خوشبخت و موفق باشید

نظرات 14 + ارسال نظر
وانیا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
اولم آیا؟

سلاام
ب_______له خانوم
شما همیشه نمره اول و داری

وانیا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام میثایی عزیزم
چقدر تو عادل خان بهم میایین من تا حالا از خودت عکس ندیده بودم عزیزم
هرجا هستن خوش باشن و همینجور خندون

سلام وانیای عزیزم
مرسییییی ممنونم از محبتت
آمین مرسی از دعای قشنگت دوست جون گل من
الهی خدا پشت و پناه همه مسافرا باشه.

رها پویا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

سفرشون بخیر
سلامت باشند الهی
اخوان ثالث...

آمممین
مرسی رها جان
و ممنون از دعای قشنگت

reza سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.kajboland.blogfa.com

maysaye aziziam inghadr man har jay ijn zamin basham to va adel hamishe toy oooon tahe tahe tahe ghalbe man hastid va man behet ghol midam age in reza hamoon rezast ahmeye bacheha ro dobare jam mikone. hamishe salamat bashi khahar khoobam va az hamin alan delam bara hamaoon koli tang hsode

رضای عزیزم
امیدوارم خدا همراه همیشگی تو و آزاده عزیزم باشه
تو هرجای دنیا که باشی بازم برای ما همون رضای شلوغ و پرسر و صدا و دوست داشتنی همیشگی هستی داداش گلم
از رفتنتون دلم خیلی گرفته است ولی با همین چشمای مرطوب از خدا خوشبختی و شادکامی رو برای هردوتاتون می خوام
برای هزارمین بار میگم
توروخدا مراقب خودتون باشید

آوا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

سفرشون بی خطر..ایشاله
هر جا هستن سلامت و
سرفراز باشن و موفق
یاحق...

آمممین
مرسی آوا جون گلم

محبوب چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

می فهمم میثا ... متNسفانه کاملا اون بغضت رو درک می کنم ....

می دونم عزیز دلم
تو خووووووب می دونی از چه حسی حرف می زنم، حس یه خواهر دلتنگ خوب می فهمم
اشکالی نداره محبوب جان ایشالله خدا مراقب همشون باشه خواهر شما بهنود من و مامان و باباش و رضا و آزاده عزیز و همه اونایی که در کنار اونایی که دوسشون دارن نیستن

مازیار چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://iso1364.blogfa.com

بااین بلاگ مدتیه قهرم رضاجان ولی دلم نیومد برات چیزی ننویسم.چون احتمالا موقع خداحافظی به خاطر مشکلات شخصیم نمیتونم بیام.
خوندنه این آهنگتو هیچ وقت یادم نمیره داش رضای گلم:

همراه شو عزیز
همراه شو عزیززز
تنها نمان به در
کین درد مشترک
تنها جدا جدا
درمان نمییییی شود...

چقدر این شعر بهت میاد مخصوصا الان که داری میری...
یادگارای خوش رنگی برامون گذاشتی تو دوربینم...
رجه ، مهمونیای هرهفتمون،....
بهرحال امیدوارم کین درد مشترک با درست شدن کارتو برگشتت به ایران درمان بشه.
دوست داریم
بای

خب اگه قهری گوشیو بر دار شماره رضا رو بگیر حرفاتو بهش بگو
والله..

افروز چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://apoji.persianblog.ir

سفرشون به خیر و سلامتی انشالا هرجاهستن موفق باشن دوری سخته می دونم اما مهم قلبهاییه که هنوز برای هم می تپه

مرسی افروز عزیزم
کاملا حرفت درسته ولی با دل تنگی چه میشه کرد؟

گلی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

....و شکلکی که من می خوام و بلاگ اسکای نداره: گریههههههههههههه شدییییید!

دوستای منم رفتن. دوستای خوبم... ، چشمام...و دیگه هیچوقت اون روزا نمیان...

گله دارم ازت ای خـــــــاک ایران زمین...

گلی جان
به خوب چیزی اشاره کردی بدجوری به دلم نشست
"گله دارم ازت ای خاک ایران زمین

دل آرام چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

امیدوارم هرجا که هستند ، خیر و شادی بدرقه راهشون باشه و دلشون گرم به وجود همدیگه .

مرسی دلی جون خوشگلم
آمین. مرسی از دعای خوشگلت عزیزم

دل آرام چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

میثااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه نازیییییییییییی

دلییییی بابا بیخیال
ندیده مطمئنم نازتر از تو نیستم عززززززیزم

مهربان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://mehrabanam.blosky.com

خدا به همراهشون....
هر جا که هستن
و دوستی تون پایدار همیشه

مرسی مهربان گلم
خدا همراه همه کسانی باشه که دارن از دوستاشون و خونوادشون دور میشن

جزیره پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اومدم بگم که اولا خدا پشت و پناهشون
ثانیا شما چقدر چهره ی بامزه ای داری ی ی ی ی ی خیلی دوس میداشتم نقش و نگار چهره تو. به دلم بسی نشست. لبات همیشه خندون میثا جان

آزاده دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ق.ظ

میثا عزیزم با امید سلام دوباره است که می تونیم این جدایی رو تحمل کنیم. خیلی دلم برات تنگ شده و هزار بار می بوسمت

آزاده گلم، مهربونم حتما همین طوره
امیدوارم موفق و خوشبخت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد