شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

معشوق جدید شوهر من

کمک!!! کمک!!!

من از دست این شوهرم چی باید بگم؟ به کی شکایت کنم آخه؟

یعنی واقعا حق من بعد از این چند سال زندگی همین بود؟

اومدم کامپیوتر و روشن می کنم می بینم عکس من و از رو بک گراند برداشته و این عکس و جاش گذاشته

آخه خدایا این رسمشه؟ تو یه چیزی بگو.


نظرات 16 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

جااااااااااااااااااااااااان ؟
چشمم روشن
لازم شد با عادل به خاطر این معشوق گیسو کمند دوئل کنیم ...

چی شد بابک جان تو هم اولش باورت نشد؟

یعنی چی دوئل کنیم؟
بابا جان تو این دوره زمونه بی شوهری دیگه دوستای مذکر هم چشم به شوهر آدم داشته باشن نوبره والله

بابک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

ولی جدا از شوخی از نظر من ایراد نداره عادل جان
فقط مواظبش باش زیاد از ریخت و قیافه نیفته
ایشالا که با هم برید سوئد و یه بچه خوشگل هم بیارید

از کیسه خلیفه می بخشی بابک جان؟

مرضیه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.bglife.blogsky.com

ای بابا می بینی میثا؟ پلک بزنی جیبتو زدن
حالا تو هم غصه نخور پاشو یه لیوان آب قندی چیزی بخور به جاش. نگران نباش آقای قربانی خودشون عادل هستن

حالا کامنتای میرزایی دیدنی میشه ها

می بینی توروخدا مرضیه؟
اتفاقا من هم گول اسمشو خوردم

مریم همسفر شیرزاد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

آخ آخ
تمومه دیگه میثا جونم
دیگه این زندگی زندگی بشو نیست که نیست
جمع کن بیا تهران
از عادل انتظار نداشتم
تو روز روشن
اینا کی و کجا وقت کردن اینجوری دلبری کنن از هم؟

می بینی مریم جان؟
دلبری که خوبه اصلا نمی دونم این عکس و از کجا آورده
آخه ما اصلا عکسای شما رو وقتی شمال بودین نداریم
یه جایی یواشکی جیم شدن رفته ازش عکس انداخته

محسن باقرلو چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

احتمالن یه موقعهایی تو عکس گربه ت رو گذاشتی روی دسکتاپ و عادل ام اینجوری تلافی و مقابله به مثل کرده !


اینم فرضیه جالبیه محسن خان
مرسی یه کمی دلم خنک شد

مازیار پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://iso1364.blogfa.com

راستی میثا توام برو کچل کن عادل عاشق کچلاست قبل این با شایانم تریپ داشت یادته

آره درست میگی
شایان و پاک یادم رفته بود
چه معضلی من داشتم با شایااااااان

دکولته بانو پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

هاه هاه هاه ... نگران نباش عزیزم ... خیره ان شاالله ... !!!

دل آرام پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

به به آرش خان
میثا جون دیگه باید بسوزی و بسازی

ناهید خانومی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

دنیای بدیه کاریش نمیشه کرد عزیزم تحمل باید کرد

عادل قربانی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.kajboland.blogfa.com

حالا که همه چیز لو رفته هیچ حرفی برای گفتن ندارم. فقط در حضور وکیلم اعتراف می کنم.

کورش تمدن پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام علیکم و رحمه ا...
عادل خان باعث سرافکندگیمون شدی
برادر عزیز یعنی شمال اینقدر امکانات کمه؟
پاشو بار و بنه رو ببند بیا تهران تا مجبور نشی................................................
اگه عگس هم کفایت میکنه بگو چند تا عکس درست و حسابی برات بفرستم
میثا بانو الان برای من کلی سوال پیش اومده:عادل خان از همین اول سلیقه اش اینجوری بود؟یعنی درمورد انتخاب همسر هم سلیقه به خرج نداد؟یا اینکه بعدا دچار تحول شد؟یا اینکه الان در حال تحوله؟کلا چرا؟
۱۰۰ بار گفتم بجای اینکه بری دم مهدکودک بچه های ملت رو دید بزنی برو سراغ زندگیت.اینجوری میشخ کخ شوهرتون هم بله

کیانا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اشکال نداره میثا جووووووووونی یه نفس عمیق بکش
میثا خب توم مقابله به مثل کن دیگه ، توم عکس یکیو بذار عادل خان حظ ببرند

ری را پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

شهاب آسمانی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://empyrean.blogfa.com

این که کچله ...!
واقعا نمیدونم به حال کدومتون تاسف بخورم ...!
چیزی نگم بهتره ...!

آرشمیرزا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

شهاب جان
کچلترش هم هست عزیزم
نیاز داشتین پاپیون زده با پیک میفرستم برلتئن.

محمدهادی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد