شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

زبان عرفان

نمیدونم تا چه حدی به مسائل ماوراالطبیعه اعتقاد دارید؟



ولی من جدا از هر اعتقادی به طرز کنجکاوانه ای این مسائل و دنبال می کردم،

مطالعات زیادی راجع بهشون داشتم و تو کلاسهای زیادی شرکت می کردم تا اونجا که امروز کمدم پر از گواهینامه های دوره های مختلف شرکت تو همین کلاسهاست

تو مراسمهای خاص زیادی شرکت داشتم که تو هرکدومشون کاملا متعصبانه از یه سری اعتقادات عجیب و غریب دفاع میشد ، ولی من بی اینکه حتی ذره ای به حرفهایی که توی اون مجالس گفته می شد اعتقادی داشته باشم فقط دوست داشتم حضور پیدا کنم و راههای مختلفی رو که هر کدومشون برای خودشناسی در پیش گرفته بودن بهتر و بیشتر بشناسم،باید بگم بیشتر یه حس کنجکاوانه بود تا پذیرش اعتقادشون.

تو تمام این سالها تنها کلاسی رو که سعی کردم جسته و گریخته هم که شده از دست ندم "یوگا" بوده چون با تمام برداشتهایی که داشتم ، یوگا کاملترین و بی نقص ترین کمک برای یه فرد برای خودشناسی می تونه باشه

بارها پیش اومده که راجع به کلاسها و دوره های دیگه ای که همین امروز دارن با اسامی مختلف ، یا مراسمهای گاه عجیب و غریبشون برگزار میشن با اساتید مختلف در رشته های مختلف خوشناسی و روانشناسی صحبت کنم و با مطالعه و حضورم در کلاسها بر اونچه که می دیدم و می شنیدم اشراف بیشتری به دست بیارم

شاید ندونیم یا باور نداشته باشیم که احضار ارواح، آینده نگری و دیدن رنگ هاله های آدمهایی که با اونها در ارتباطیم ساده ترین کار برای موجود قدرتمندی به نام انسانه چون فقط نیاز به کمی آموزش داره ولی همین بس که بگم رنگ و بوی عرفان قدرت، اونقدر قویه که اگر نخواهیم باورش کنیم ویا حتی ازش استفاده کنیم چنان موذیانه بر روند زندگی عادی ما تاثیرخواهد گذاشت که راه رسیدن به خودشناسیمون و دچار چالشهای جدی می کنه

خودشناسی به تنهایی قدرت والایی از حس انسان بودنه که به تنهایی می تونه خیلی از نیازهای ذهن و ارضا کنه

اتفاقی که اینبار برای من افتاد چیزی رو بهم ثابت کرد که دلم می خواد همتون بدونید

این که "هر چیزی ارزش تجربه کردن و نداره چون شاید بعدش مجبور باشیم برای بعضی از اونها بهای گزافی به اندازه آسیب روح و روانمون بپردازیم"

نظرات 10 + ارسال نظر
ali یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.p30danesh.ir

سلام دوست عزیز
از اینکه با وبلاگ زیبای شما آشنا شدم خیلی خوشحالم.میخواستم برسم ادب ازتون دعوت کنم تا اگه دوس داشتین به وبسایت ما پرتال فرهنگی و آموزشی پی سی دانش تشریف بیارین تا درکنارهم از ده ها امکانات منحصربفردی که بصورت رایگان برای شما آماده شده استفاده کنید .و دانسته هامون در محیطی صمیمی با هزاران نفر به شتراک بذاریم.
درضمن ما با داشتن پیج رنک دو گوگل آماده تبادل لینک با تمامی عزیزان علاقمند میباشیم.برای تبادل لینک با ما به آدرس زیر مراجعه کنید و بصورت اتومتیک با ما تبادل لینک کنید:
www.p30danesh.ir/link
راستی وبسایت پی سی دانش در حال جمع آوری جمعی از نویسندگان و مدیران علاقه مند برای کامل کردن تیم مدیریتی خودش دربخش های مختلف سایت و تالار گفتمان می باشد.شما هم اگر علاقمند به فعالیت درجمع ماهستین با هرنوع تحصیلات و درهرمقطعی و با هر نوع علاقه و گرایش گروه پی سی دانش با کمال میل پذیرای شما دوست عزیز خواهد بود.بزودی امکانات مخصوص مدیران و نویسندگان هم معرفی خواهد شد.
هدف ما اعتلای فرهنگی و علمی تمامی کاربران پارسی زبان درسراسر جهان هست .امیدواریم در رسیدن به این هدف مارو یاری کنید.
در آخرمدیریت سایت از طریق بخش پیغام کوتاه درصفحه اصلی و بخش تماس با ما منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما کاربر و دوست گرامی میباشد
موفق باشید-التماس دعا www.p30danesh.ir

مازیار یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://iso1364.blogfa.com

هر چیزی ارزش تجربه کردن و نداره؟؟؟؟خب حتما به این نتیجه رسیدی دیگه ولی من معتقدم ادم باید همیشه به حرفه دلش گوش کنه وگرنه همیشه حسرت روزای قبلشو میخوره.

تو متنای منو فقط همونجوری که دلت میخواد می خونی آره؟
منظورم و درست متوجه نشدی مازیارخان

مازیار یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://iso1364.blogfa.com

کل زندگی یعنی تجربه کردن.چه خوب چه بد.
حالا بدو خودتو لو بده چه کاری کردی که به روحت آسیب رسیده؟ها؟ها؟ها؟

افروز یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

سلام عزیزم اتفاقن منم با وجود تمام طرز فکرها خیلی به این مسائل اعتقاد دارم،حق با توئه گاهی لازمه با تجارب دیگران زندگی کرد ولی من متاسفانه گوشم بدهکار نیست حتمن باید خودم با سر بخورم به سنگ

من هم همین فکرو داشتم
و می دونم حرفام تاثیری نخواهد داشت ولی شاید یه تلنگر باشه براتون همین برام کافیه

هاله بانو یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

یوگا
باور می کنی ازش وحشت دارم از این که یه جا ساکت بشینم و هیچ ورجه ورجه ای نکنم می ترسم
احتمالا اصلا از پسش بر نمی یام

وانیا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

من فکر کنم حوصله شو نداشته باشم
راستی عادل خان هم از این گواهینامه ها داره یا تکی رفتی این کلاسا رو؟

شهاب آسمانی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://empyrean.blogfa.com

متافیزیک ...!؟ روح ...!؟ قدرت عرفان ...!؟
خود شناسی ...!؟

ناهید خانومی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

مگه میشه به ماوراء اعتقاد نداشت ؟ من باور دارم ولی خودم تا حالا چیزی رو امتحان نکردم به جز اطلاعات شنیداری و اونایی که از فیلمها دارم فقط یه کمی خیلی ناچیز از دکتر آرش یاد گرفتم ( نه اینکه خودم بلد باشم یاد گرفتم که هست )
موافقم که هر چیزی ارزش تجربه کردن رو نداره .

محبوب سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

منم یوگا رو تجربه کردم ... بی نظیره ... کاش این کار لعنتی نبود و می تونستم دوباره برم کلاس

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:30 ق.ظ

پاراگراف آخرت دقیقن در جهت تصمیمی بود که باید بگیرم و خیلی کمکم کرد.واسه همین خواستم تشکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد