شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

شازده کوچولو

تو مسئول همیشگی آن می شوی که اهلیش کرده ای.

Beautiful wrong

تصمیمهای بزرگ ظرفیت های بزرگ هم می خواد.   

ولی بعضی از تصمیمها حتی اگه اشتباه هم باشن مشکلی توی زندگیمون پیش نمیارن 

 

بعضی از اشتباهات کوچیکن اونقدر کوچیکن که میشه با مرور زمان فراموششون کرد اما

بعضی از اشتباها بزرگن، اما  قشنگن  

 

 

  

گاهی اوقات اشتباهات بزرگ مثل یه خیابون باریک و یک طرفه می مونه که نمی تونی دور بزنی و برگردی سر جای اولت

 ولی به جاش مهم نیست که اشتباهه، مهم اینه که قشنگه

نمی دونم  چرا چند وقتیه تصمیم یه اشتباه  قشنگ از اونایی که شبیه خیابونای یه طرفه است و راه برگشتی هم وجود نداره ، بد جوری داره قلقلکم میده . 

واقعا برای این تصمیم ظرفیتشو دارم؟

نمی دونم...  

 

پی نوشت

بچه ها یه دوست خوب یه وبلاگ زده به اسم نوشته های قحط زده پیشنهاد می کنم بخونیدش خیلی خوشگل می نویسه

نظرات 22 + ارسال نظر
همسایه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
خوش به حالتون برای داشتن خواهر
ای کاش من هم داشتم
ای کاش
قدرشو بدونین
محمد و منیو

سلام
چشم. مرسی

مرضیه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

آدمیزاد است و عشق و دل به هر کاری زدن
ادم است و سیب خوردن آدم است و اشتباه

میثا عزیز یاد لطف و مهربونیت که میوفتم حسابی شرمنده میشم.

واااای مرضیه جونم
مرسی عززیزم من که کاری نکردم قربونت بم که اینقدر شرمنده م می کنید
در کنار شما بودن برام خیلی برام لذتبخش بود من ممنونم که که مارو در کنار خودتون پذیرفتید

مرضیه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

راستی بی خیال اشتباه بشو هونم از نوع یه طرفه....
فکر نکنم ارزشش رو داشته باشه

آخه مرضیه جان اشتباه بچه دار شدن اشتباهیه که بالاخره باید باهاش روبرو بشیم ولی می دونم که پشیمون میشم

وانیا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

تصویره زیباییست
داری تو میتونی

نه وانیا واقعا فکرش هم سخته

پونه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

اگه میدونی راحت میشی از این فکر لعنتی که داره قلقلکت میده
چرا که نه تو میتونی

نه پونه آخه واقعا از بعدش می ترسم از اینکه بگم اشتباه کردم وقیقا وقتی که راه برگشتی براش ندارم

آرشمیرزا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

حالا بذار ما دوباره بیایم و بریم کلبه جنگلی بعدش هر کاری خواستی بکن
جسارتن ؛ با عرض شرمندگی و روم به دیفالی ؛ یه اشتباه کوچیک املایی توی عنوان پست هست. یه دونه a ناقابل از قلم افتاده انگار.

آرش خان برنامه کلبه جنگلی که سر جاشه چه با اشتباه چه بی اشتباه

آرشمیرزا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ق.ظ

تو که شیرین سخن هستی چو طوطی!
چرا mistake از نوع beauty ؟
به فکر عادل ِ مظلوم ِ خود باش
که کردی طفلکی را توی قوطی!


از دست تو آرش!!!
با اینهمه طرفداریت از عادل بالاخره می کشمت

مهربان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

می شه اینجا نصیحت هم کرد؟

من می گم قلقلک رو بی خیال شو و وقتی فک می کنی اشتباهه دنبالشو نگیر.....
این جمله صرفا در جهت حالگیری عرض شد.

در ضمن بی جنبه تر از این آرش دیده بودی؟ تا کلبه نبریش ول ات نمی کنه که...

مهربان تو که می دونی راجع به چی حرف می زنم
یه تربچه شبیه اونایی که پونه داره
نه واقعا اصلا این آرش تعارف معارف سرش نمیشه
(برنامه کلبه جنگلی سر جاشه اونم تو پاییز. مطمئنم خیلی خوش می گذره)

مازیار یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ http://iso1364.blogfa.com

من برخلاف بقیه بهت میگم همرو بیخیال شو اشتباهتو دنبال کن چون بعضی وقتا ادم از اشتباهاتش لذت میبره یسر به بلاگم بزن ازلین نوشته خودمه

چشم مازیار خان. شما امر بفرمایید

مامانگار یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

...اگه قشنگه و لذت اش رو میبری ..دیگه چرا اشتباه !!!
..اما کلن ما داریم توی یه جاده یکطرفه زندگی میکنیم..که فقط راههای فرعی و کناره ای داره برا مسیر عوض کردن !!
...شادباشی عزیزم..

سلام مامانگار جونم
اسمشو گذاشتم اشتباه چون فکر می کنم بعدش حتما پشیمون میشم برای این تصمیمم.
مرسی از نظر امید دهنده تون.مثل همیشه دوستون دارم

مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://aziztarinvabehtarin.blogfa.com/

میثای عزیز من اولین باره که وب تو میخونم خیلی جالب و خوب مینویسی قلم روانی داری در مورد این خیابون یه طرفه
من خیلی وقته این خیابونو دارم میرم تهش معلوم نیست اما یه وقتایی دلم میخواد بشه دور بزنی و برگردی بس که تهش گنگ و مبهمه یه ترس عجیبی وجودمو برای ادامه گرفته و آدمای منطقی میگن خدا رو شکر عاقل شدی آخه تو شوهر داری

مرسی مریم عزیز لطف داری.
خوشحالم که وبمو می خونی و خوشت میاد
راههای یه طرفه ای که قشنگن معمولا به آدم آرامش میدن پس خوش باش

کیانا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

الهیییییییییییییییییییییییی میثا میخایی مامان شی؟؟؟؟؟؟؟

این که اشتباه نیس عزیزدلم ، اگه به جایی رسیدی که میتونی مادر باشی چرا که نه؟؟؟
میثا یه چیزی بگم؟؟؟؟ من هنوز کوچولوم ،مادر نیسم اما اینو میدونم که هیچ مادری ، از بوودنش پشیمون نمیشه

سلام کیانا جان
چقدر دلم برات تنگ شده خانووووم
نه بابا فقط یه فکره.
هنوز تو جدال بین خودخواهیهام با حس قشنگ مادرانه موندم

غرولند یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

به ساد اشتباه بزرگی که تو خریدن ماشین کردم افتادم . . . باحال بود


از دست تو آرش. منظور منم یه چیزی تو همین مایه ها بود

دلارام یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

میثا جون دروغ چرا ، دیشب به محض اینکه آپ کردی اسمت رو دیدم و اومدم . اما راستش سر درنیاوردم منظورت چیه ،گفتم میرم فردا میام ببینم منظورش چی بود !
الان دیدم توی جوابها گفتی " بچه "
منم مثل تو اسمش رو میذارم اشتباه ، چون خیلی ها رو دیدم که میگن پشیمون شدیم .
ولی اگه مصمم هستی ، امیدوارم ازش پشیمون نشی و همه چی به خوبی پیش بره


نه دلی هنوز مصمم نیستم بین خودخواهی آزاد بودنم با حس ذاتی زنانه مادر بودن درگیرم هنوز

کورش تمدن یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
عرضم به حضورتون ما هم هنوز در پیمودن این راه ۱ طرفه مرددیم.اگه نتیجه ای حاصل شد از این تفکرات ما رو هم بی خبر نزارید شاید ما هم تسلیم قلقلک شدیم

بی خیال کوروش جان
من خودم بعد از نوشتن این پست کلا بی خیال این قضیه شدم شما هم خیلی فکرتو درگیر این قضیه نکن

محدثه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

اگه بعده ها این اشتباها کار دست آدم ندن،از قشنگ هم اونور ترن!

واقعا خدا کنه همین طور باشه

محدثه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

الهییییییییییییی!!!
میخواین مامان شین؟!!
چ ملوووووووس!!!

نه محدثه جان فقط یه فکر دور از جون همه احمقانه بود خیلی درگیر نکنید خودتون و.

سامان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://iso1364.blogfa.com

به نظر من تو همون خودخواهیات بمونی بهتره
همیشه آرزو داشتم از نوشته هام کسایی مثل تو وآرش نظر بدن از هر۲تون ممنونم میثا جوووووووونم

مازیار تو نظر ندی نمیشه؟
خوشحالم که وبتو افتتاح کردی. بعد اینکه نظر آرش خان و بگی یه چیزی بابا ما چی کاره ایم نظر داشته باشیم آخه.
برات آرزوی موفقیت می کنم مازیار عزیزم

بهنام یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

ایشالله که بهترین تصمیم رو بگیری میثا...

می دعایمت

دستت درد نکنه بهنام جان
دعا کن من یه خورده سر به راه شم توروخدا

بابک اسحاقی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

اینی که تو گفتی اگر واقعا قشنگه
اشتباه نیست
حتی اگه بی بازگشت باشه
ادم نباید بعدها حسرت ریسک هایی که می توانسته بکند را بخورد
چی گفتم ؟
زولپیدمی بود این جمله

وای خدا
1 ساعته دارم فکر می کنم بابک اسحاقی کیه که موضوع زولپیدم خوردن منو می دونه
خوش اومدید بابک خان
آره واقعا زولپیدمی بود بابک. تو هم؟؟؟؟!!!
ولی خیلی هم جدی نیست چون اول باید با خودخواهیهام کنار بیام

افشانه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://mahemehri.blogsky.com/

سلام
تا تعریفمون از اشتباه چی باشه...
یه عده ادم یه گوشه ایی از دنیا کارهایی میکنن که عده ای دیگه در گوشه ایی دیگه از این دنیا حتی اوردن اسم اون کارو هم مکروه میدونن...
هر چی قلب ادم تایید کنه اون درسته حتی اگه همه بگن اشتباست!!!
.
بعضی اشتباه ها میتونن کوچولو خوشگل و دوست داشتنی باشنااااااا


ناقلا جمله آخرت بوی توطئه داشتا
مرسی عزیزم

بنفشه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام میثای عزیز
نتونستم برای این پستت هم فقط خواننده خاموش باشم
راستش هیجانزده شدم ...
تصور تو و عادل خان همراه با یه بچه ناز مثل خودتون خیلی شیرین.
امیدوارم زودتر به نتیجه نهایی برسی و یه دوست کوچولو برای آرتا بیاری.
فقط اینو هم بگم که اگرچه مسیر سختیه اما اشتباه نیست.(من اینجوری فکر میکنم)

سلام بنفشه عزیزم
خوشحالم که نظرتو اینجا می خونم
قربونت برم من فعلا در حد جدال با خودمه نمی دونم واقعا. هرکی ندونه تو که می دونی این تصمیم چه مشکلاتی برای من داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد